Aantal klanten hebben onterechte aanmaning gekregen

Aantal klanten hebben onterechte aanmaning gekregen

Een aantal van onze klanten met een zorgverzekering via Hoyhoy.nl bij VGZ, Avéro Achmea of De Amersfoortse (via volmacht Nedasco) hebben deze maand per ongeluk een aanmaning ontvangen met betrekking tot het eigen risico van 2011.

Dit was niet terecht, omdat in veel gevallen de betalingstermijn van de nota nog niet was verstreken. Dit is ontstaan door een ongelukkige samenloop van omstandigheden en daarvoor onze excuses. Wanneer u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 020-3419865 of info@hoyhoy.nl .

 

 

By

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*