Marketing tribune nicky csellak claeys lancering van prijsvergelijker hoyhoy

Marketing tribune nicky csellak claeys lancering van prijsvergelijker hoyhoy

In april heeft Verzekeringssite.nl het roer omgegooid en werd hoyhoy.nl. Met de rebranding kwam ook een grote reclamecampagne met Aart de Luiaard in de hoofdrol. Misschien heb jij hem al gezien of gehoord? Reden voor Marketing Tribune om Hoyhoy.nl-marketingdirecteur Nicky Csellak-Claeys te interviewen.

Waarom hoyhoy.nl?

Nederlandse consumenten hebben het idee dat het vergelijken en overstappen van verzekering veel gedoe is. Dit weerhoudt ze ervan om over te stappen, waardoor ze vaak te veel betalen. Het is onze missie om Nederlanders duidelijk te maken dat verzekeren niet moeilijk, complex of tijdrovend is. Wij willen de drempel om actie te nemen laag maken, zodat het wisselen van verzekeringen makkelijk, snel en relaxed is.

Lees het gehele interview hier .

By

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*