Klantenservice
Klantenservice
Heb je een vraag over je verzekering of energiecontract? Wil je een schade melden? Onze klantenservice staat voor je klaar.
- Energie: 088 22 66 900
- Verzekeringen: 088 22 66 912
- Lenen: 088 22 66 975
Mailen kan ook: info@hoyhoy.nl. Wij streven ernaar om je vraag binnen één werkdag te beantwoorden.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur voor vragen over verzekeringen, lenen en energie.
De meeste klanten wilden weten:
- Hoe geef ik een wijziging door?
- Hoe annuleer ik mijn huidige aanvraag?
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Wat is jullie verdienmodel?
- Wat is jullie klachtenprocedure?
Alle veelgestelde vragen
- Veelgestelde vragen over autoverzekeringen
- Veelgestelde vragen over energie
- Veelgestelde vragen over geld lenen
- Veelgestelde vragen over inboedelverzekeringen
- Veelgestelde vragen over opstalverzekeringen
- Veelgestelde vragen over rechtsbijstandverzekeringen
- Veelgestelde vragen over reisverzekeringen
- Veelgestelde vragen over woonverzekeringen
- Veelgestelde vragen over zorgverzekeringen
Heb je een klacht over hoyhoy.nl of ben je niet tevreden over de dienstverlening van hoyhoy.nl? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht verder behandelt. Hoyhoy.nl zal in ieder geval binnen 14 dagen schriftelijk of per e-mail aan je mede te delen in hoeverre je klacht gegrond is bevonden en op welke wijze aan je bezwaren zal worden tegemoet gekomen. Als de klacht door hoyhoy.nl niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je kunt ook een klacht indienen via het Europese ODR platform.